Monday 11 July 2011

Welcome to my blog...


Assalamualaikum semua...
Apa khabar?how are you?ni how ma?namaste?Saya harap anda semua sihat sejahtera.Tujuan saya menulis blog ini adalah untuk berkongsi ilmu,pengalaman,tips-tips berguna,berita,informasi,cerita menarik dan sebagainya kepada pembaca.Diharap dengan blog ini akan dapat mengembangkan lagi ilmu kita disamping dapat melatih diri sebagai penulis.Sebenarnya sudah lama saya tidak menulis.Maksud saya dengan menghasilkan karya, cerpen, cerita dan sebagainya.Akibatnya,bakat yang ada itu hanya terpendam begitu sahaja.Dulu pun saya juga pernah mempunyai blog,tapi sudah lama tidak diaktifkan.Saya pun sudah lupa nama blog saya sebelum ni.Jadi,sebab itu saya mengorak langkah sekali lagi untuk membuat blog baru yang diberi nama "Mutiara Hati".Sebenarnya pelbagai nama sudah saya fikirkan,namun hanya nama ini yang melekat di hati.Mungkin ia dapat menggali mutiara yang tersimpan di dalam hati untuk dijadikan sebagai inspirasi.InsyaAllah,jika berkelapangan,saya akan memperbaharui blog saya ini setiap hari,atau sekurang-kurangnya seminggu sekali.Semoga apa yang dilakukan ini mendapat keberkatan Ilahi..Amin...

2 comments:

  1. salam,ceria nya blog nie,bgs eyh melahirkan segala ilmu hati pada semua good2,keep on moving k..
    says cheese (^.^)" nyum2..

    ReplyDelete
  2. salam,"lonika"..thank u so much utk komen yg membina semangat!Sememangnya saya nak org gembira n ceria bila membaca blog saya..disamping dpt berkongsi segala ilmu&pengalaman.Diharapkan tema warna hijau kali ini dpt menghasilkan sejuta ilham&inspirasi yg boleh saya kongsikan di dlm blog ini.Don't forget to follow me,ya!Keep on moving..cheese(^_^)/

    ReplyDelete