Monday 15 August 2011

Memasak itu Kegemaranku...

Salam semua..apa khabar?
Beberapa hari ni saya makin busy kat dapur...memasak la katakan...sudah bermacam-macam resepi yang saya cuba.Tak kisahla sedap ke tak,janji saya rasa happy bila buat benda ni..kalau dkt kampus pun bukannya boleh memasak.Nak bawa rice cooker pun susah,kena sembunyi2..So,peluang dkt rumah ni saya gunakan sebaiknya untuk buat benda yg saya suka...iaitu memasak!hehehe...ni la hobi yg paling saya suka.Harap2 suatu hari nanti bolehla saya jadi chef.mcm Chef Wan..hehe...layak ke?Apa2 pun,saya memang chef kat rmh ni.Setiap hari saya akan memikirkan makanan utk dimasak.Kadang2 saya suka reka resepi saya sendiri.Tak pun saya modified resepi yg sedia ada.Tu la kadang2 jadi,kdg2 tak mknn yg saya buat ni..hehe..hentam sajala labu..janji happy!hehe...Jom kita tengok apa yg saya masak hari ni..
Biskut cheese yg telah saya modify ckit...baunya sedap!tapi rasanya belum taw lagi..buka puasa nanti saya nak rasa..hehe...

Daging Masak Hitam kegemaranku...nampak sedap je...x sbr nak tggu buka puasa ni.hehe...    



InsyaAllah kalau ada masa nanti saya akan share resepi masakan saya dalam blog ni.Memasak tak de la susah sgt.Janji ada kemahuan...di situ ada 'highway'...hehehe....

No comments:

Post a Comment