Friday 16 September 2011

Welcome new semester!

Assalamualaikum semua...maaflah lama x update blog ni sbb saya busy sgt sampai xde masa pun utk diri sendiri.Semester baru je bermula.Semangat nak belajar pun berkobar2.Harap2 semangat ni akan bertahan sampai ke penghujung semester nanti.
Semester ni sudah 2 tahun saya di UIA.Sekejap sungguh masa berlalu.Kawan2 pun semakin ramai.Yg bestnya sem ni saya ada kawan yg ambil course yg sama dgn saya hampir semua subjek,Fazliana namanya.Masa LIDV dulu dialah yg temankan saya dok UIA ni.Kitorang main saidina pagi ptg siang malam,panjat pokok ciku tepi mahallah,karoeke sama2,masak2,n mcm2 lagi.Saya sungguh bertuah dpt berkawan dgn dia.She so kind...
Semester ni jadual saya agak pack ckit.Kelas pula dari pagi sampai ke petang.Kadang2 saya tak balik bilik sebab masa amatlah suntuk.Jadi,saya selalu stay dkt masjid ataupun library.It will be my second home in UIA.hehe...
Bagi yg sudah graduate tu,Tahniah!Bukan mudah nak jalani kehidupan sbg pelajar ni.Assignment melambak2.Exam pula tak henti2.Dugaan sgtlah banyak.Apa2pun,buat teman2,jgn mudah lalai dgn kehidupan dkt Universiti ni.This is the place for us to study everything,not just study academic only.So,take this opportunity.Selamat Maju Jaya!

No comments:

Post a Comment